tisdag 14 november 2006

den som säger att han inte flirtar nu är dödens lammunge

Fredrik säger:
Vad tänker du på?
Jenny säger:
nu?
Fredrik säger:
ja
Jenny säger:
Om jag ska ducha nu eller imorgon bitti. En avvägning av trötthet tror jag
Jenny säger:
vad tänker du på?
Fredrik säger:
Att du fick mig att le
Jenny säger:
haha, jag sa ju det - I aim to please
Fredrik säger:
*skrattar*
Fredrik säger:
eller
Fredrik säger:
*ler stort*
Fredrik säger:
Har du laddat hem bilderna från din dator nu?
Jenny säger:
sitter ju på "hemdatorn" nu, inte inloggad via jobbet, därför kommer bild automatiskt
Fredrik säger:
Ah!
Fredrik säger:
Tycker om båda
Fredrik säger:
de är fylla av glädje och värme på någe sätt.
Fredrik säger:
Hmmm, lät lite för djupt det där.
Fredrik säger:
men men
Jenny säger:
men bra ändå
Fredrik säger:
Så tänker du på något mer än att duscha?
Fredrik säger:
Jenny säger:
det är ju inte direkt mina "snyggbilder", snarare de som speglar mig mest
Jenny säger:
ja du Fredrik, vad tycker du att jag borde tänka på?
Fredrik säger:
You tell me.
Jenny säger:
Vad jag ska ha på mig imorgon??
Fredrik säger:
Kläder kanske?
Fredrik säger:
Jag tror inte att jag kan avgöra eller bör avgöra vad du ska tänka.
Fredrik säger:
Du har så myclet bra tankar som det är.
Jenny säger:
nice. tänkte ta kläder, men funderar på att omvärdera nu. Sopsäck? Sovsäck? Vad vet jag. (troligtvis det som ramlar ur garderoben när jag öppnar den) (men det lutar åt svart klänning)
Fredrik säger:
Det passar dig.
Fredrik säger:
Låt mig gissa att du kompletterar med ettt par snygga stövlar också?
BlogRankers.com