lördag 2 december 2006

Mår illa

Åh fy fan. Jag mår illa. Min kropp hatar mig. Jag har ätit pizza i sängen. Jag ska aldrig mer dricka.

Men jag hade fantastiskt roligt!!! Först julmingel med nätverket, samma tappra 15 som var med på middagen. De flesta är riktigt trevliga, jag tyckte nästan att det var synd att jag skulle sticka iväg på cocktailpartyt. Och jag ska på blinddate om några veckor - nätverket får nu dubbel betydelse, alla försöker nu fixa blinddates åt varandra. Nån snubbe som är författare som K tyckte skulle passa superbra för mig. Spännande, men vis av erfarenheten har jag inga förhoppningar.

Men sen, cocktailpartyt. Jag hade grava andningsproblem i klänningen men kände mig ändå ganska tjusig. Inte varje dag mormors päls får komma ut och lufta sig. Alla var så smashing! Och jag hade så himla kul, en lägenhet fylld med supertjejer. Jag är så glad att jag blev bjuden och att det var precis så bra jag hade hoppats. Vill se mer av de tjejerna. Men inte må så här illa igen.

Och A ringde och väckte mig i morse, jag kände mig närmare döden än någonsin. Hon berättade att Loverboy frågat efter mig. Och A sa att jag mådde fantastiskt bra, och trivdes på jobbet och att allt var nice och dandy. Good girl praising me. Jag saknar honom.

Kan inte skriva mer, måste återgå till fosterställning.
BlogRankers.com