måndag 20 november 2006

Lågvattenmärke

Det här är dagen från helvetet. Trodde att en natts sömn skulle ta mig från gårdagens ledsenhet. Men inte. Vaknade svettig och stressad. kom till jobbet och möttes av IDIOTER, som fuckar upp min kundrelation - kan de inte tänka? "Hinner" inte göra saker - kunderna blir galna och jag får ta skiten. Prioritera för fan. Kassaflöde enda viktiga för företaget nu. Hur svårt kan det vara att fatta. Håller på att bli galen.

Och nu sätter jag det på pränt: idag var sista dagen i livet jag använde mat som ångestdämpare. Aldrig aldrig mer. Aldrig mer denna smutsiga känsla igen.

Imorgon: jag vet att jag kan, bara gör det. Plus stort viktigt kundmöte - totalskärpning, och gammal borttappad vän hem efteråt.

Att göra i livet:
- träna när du bestämt du för det
- ät inte för att dämpa ångest
- shoppa inte för pengar du inte har (Eurocard 8000)
- var snäll mot alla dina vänner

1 Comments:

Blogger nb said...

ett manifest jag skriver under på STENHÅRT!!

21:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com