torsdag 16 november 2006

Ja va fan

Oavsett alla kommentarer, ur mkt spridda perspektiv. Jag är fortfarande svag. Även om jag vet att det är dumt. Msn igår kväll var helt sjukt, sammanställde listan med komplimanger till vänner - appalled most of them. Känner samtidigt någon form av overklighetskänsla och avstånd - vet att han mkt intresserad men att det troligtvis inte blir ngt. Just nu, jag bryr mig inte. Så mycket. Samtidigt, jag ser han är på msn - jag loggar ur snart, han har tre minuter på sig.

Oh well, bankwining med gamla gänget. Mkt bra, roligt, borde göra oftare. Tog definitivt tankarna från konsultsvinet. Kom igen, två min kvar.

Nä, jag tror jag blir celibat istället.

Imorgon, bästa babyn fyller 1 år.
på lördag Loverboy fyller trettio, läge nu: inte höra av mig och gratulera. fast fan, trodde jag skulle vara med om den dagen.

Inget msn, går och lägger mig. Orkar inte med brus.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har ju börjat skriva på nattbussiska..!? Haha, jag blir också frestad ibland. Det känns så poetiskt.

13:20  
Blogger Bitter said...

haha, såg det nu också. Det smittar tydligen...

19:17  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com