lördag 18 november 2006

Min lilla fina underbara flicka fyllde ett år igår. Hon är verkligen det vackraste barnet i världen. Var visserligen helt chockskadad efter kalaset, 8 ungar mellan 1-2 år. Mamma och jag flydde hem till en G&T redan vid sex med lock för öronen och magen alltför fylld med kanelbullar. Mådde riktigt illa efter. Och babyn tog sin tre första steg också.

Sen hittade mamma och jag en alldeles underbar italiensk restaurant precis där jag bor, jag fick pastakuddar fyllde med tryffel, porcini och pecorino. Något av det godaste jag ätit. Jag var helt uppfylld av det hela kvällen, det vara bara så perfekt. Vi hittade ett asgott vitt vin från Marche där också. Mycket härligt.

Sen gick vi hem, och snackade lite till, mamma gick och lade sig och jag satt två timmar på msn med konsulten. Hans intiativ. Det märks rätt tydligt att han försöker ligga lite lågt, han kanske känner att han har gått över gränsen. Men, ändå, rätt aktiv även om komplimangerna inte regnade. Han verkar vara rätt nöjd med Spanien. Lägger ner detta nu.

And today: Street och sen Marie Antionette.
BlogRankers.com