onsdag 28 mars 2007

Fulblogg

Jag är väldigt glad över våren. Det är nästan uthärdligt att gå till jobbet på morgnarna. 45 minuter utomhus utan att frysa ihjäl är något att vara mycket mycket tacksam för.

Min terapeut säger att jag måste försöka finna balans. Hur gör man då? Undrar jag.

Inget händer, inget särskilt, jobbet funkar rätt bra nu, det händer saker hela tiden och jag är glad över att vara sysselsatt.

Jag tränar mig på att gilla läget, och idag har det gått bra. Jag ska måla lite fler skåp nu.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måla på du, lilla Bitter. Du förefaller mig vara ungefär lika obalanserad och sökande som de flesta av oss. En skillnad med dig är du lever ut din obalans och tomhet på bloggen. Till godo för oss som läser. Och en annan sak är ju att du är konstruktiv (bara destruktiv med det där eviga vinhinkandet). Du vill något och sparkas och lever rövare för att komma på vad det är och hur du ska få det. Det kan man väl kalla livskraftigt. kram

19:56  
Anonymous Anonym said...

"Inget händer, inget särskilt, jobbet funkar rätt bra nu, det händer saker hela tiden och jag är glad över att vara sysselsatt." = balans

nästa steg: utveckling.

det kommer. jag lovar.

00:25  
Blogger Bitter said...

Jag ska gå ut ikväll med frk livskraftig på ena axeln och herr balans på andra. Ni gör mig glad.

18:55  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com