fredag 23 mars 2007

Idag är A:s födelsedag

Jag är ruskigt förkyld men har ändå släpat mig till jobbet för att avleverera A till Gildaskolan för en hel spadag. Hon är allt för utarbetad och behövde defintivt en dag bortanför jobbet, i lugn och ro. Inte för att hon behövde bli vackrare. Hon är den vackraste ändå. Sen tvingade jag mig själv genom dagen med en näsduk i ena handen.

Klockan fyra rymde jag och bogserade A till Republik, där vi åt bra, men inte så enastående som recensionerna lovar, och drack hyfsat vin. Jag var hemma halv nio, utslagen, och kommer att somna inom några minuter. Men A var glad så det har ändå varit värt plågan. Jag hoppas att sömnen kommer att göra mig friskare, så jag orkar med festen imorgon.

Det bästa med hela dagen var att jag skrattade så mycket under kvällen att jag fick kramp i magen. Jag kan inte minnas när det skedde senast. Gudomligt. Jag vill göra det oftare, men vet inte hur. Hur?
BlogRankers.com