torsdag 15 mars 2007

Mina underliga saker

Jag får ta och fundera ihop min underligheter då:
1. Jag har en inbyggd feng shui. Kan bara sova i hörn, helst i kojor av olika slag, sover helst i så små utrymmen som möjligt, kan aldrig sitta med ryggen mot dörr eller fönster. Hatar mitt konferensrum, som bara har fönster överallt. Får alltid ångest på de mötena.
2. Jag måste svara på sms omedelbart. Dåligt i dejtingvärlden. Jag tränar på att fördröja det lite.
3. Välorganiserade skåp, lådor, vindsförråd etc gör mig mycket lycklig. I de allra värsta stunderna sjunger jag musikallåtar som hyllning. Mina underbyxor ligger vikta i fina högar. I övrigt är jag inte alls särskilt anal, bara när det gäller små utrymmen. Kan kanske hänga ihop med punkt ett.
4. Jag tror att jag är en DIY-drottning, när det verkligen är motsatsen.
5. Jag är fullständigt tondöv, om det nu är något underligt.
6. Jag lämnar in mina lakan för tvätt och mangling. Måste ha manglade lakan och skulle aldrig få för mig att göra det själv.

I övrigt är jag perfekt.

3 Comments:

Blogger c said...

WORD till den inbyggda feng-shuiapparaten!!

09:42  
Blogger Stora Morran said...

Nice! Vad är en "DIY-drottning"?

Lämna in lakan för tvätt och mangling. Vad är det för fasoner? Låter dyrt det.

11:35  
Blogger Bitter said...

Do it yourself, eller Martin Timell på svenska.

Inte så farligt dyrt om man jämför med ett glas vitt på Riche. Ungefär samma pris för en omgång faktiskt. Underbara ljuvliga livskvalitetsfasoner.

17:46  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com