torsdag 29 mars 2007

Lite finare blogg

Jag blir smått lycklig när solen skiner, jag har promenerat och konstaterat att så här kommer det att vara i sex månader till. Jag har hopp om framtiden. Jag och A har har diskuterat männen i våra liv, och vem av dem som får oss att må sämst, Satan, Luther eller Clas Ohlsson. Jag tror att det är Satan, men A är mer besatt av Luther f n, så vi kunde inte komma överens. Clas hamnar på hederspall.

Ikväll träffar jag kära M från förr, på någon Popagandagrej på Södran. Jag ser fram emot att träffa M, E och alla andra jag inte sett på för länge, och jag ser fram emot Poppis. Längtar musik.

Och imorgon, ljuvliga ljuvliga imorgon, åker jag till landet, och lagar tillfälligt min själ. Satan ej inbjuden. Far och jag ska slipa trädgårdsmöbler ända fram till det då jag ska grilla oxfilén. Sen är jag hemma i tre dagar, och återvänder på torsdag. DET är faktiskt lycka.
BlogRankers.com