lördag 20 oktober 2007

Parteeee

Idag kommer babysis med boyfriend till Stockholm och det kommer att bli ett sjukt bra häng.
Jag ska laga lota of food:
- gåsleversnittar med äpple
- getost och karljohanssoppa
- Gnocchi med lax oxh getost och päronsallad
- Cheesecake
- Ost och fikonmarmelad.
Det går i ostens tecken as always.

Och svågern ska göra tre drinkar till min kokbok med en del rätt skumma ingredienser. Svenskt tema, så jag har inhandlat bland annat Hallands fläder, inlagda päron och pepparrot. Jag är nyfiken!!!

Men nu första, vila, bada, städa.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det ser ut att bli en fin helg Bitter. Själv ska Micke T få trösta mig med en middag, men vi äter nog ute. Kanske på Pet Sound. Jag behöver bubbel och ostron. Min norrman har åkt hem =( Men jag fick en fin vecka =)

16:51  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com