söndag 28 oktober 2007

Söndag, vill stanna kvar i söndag

Jag hängde en del med släkten och storfamiljen, käkade god mat och drack vin. Jag behövde nolläget därute, efter den helt galna veckan. Jag misstänker att det kommer en till nu, kanske inte riktigt så intensivt, förhoppningsvis inga utlandsresor, men mycket jobb.

Och den här veckan lite mer ordning, ta upp den försummade löpningen igen, efter två veckor helt stillastående bävar jag för löpbandet imorgon. Men jag är envis, så det går ju såklart.
Och A och jag ska spana in Magnus Betnér på Intiman imorgon, så jag är alldeles övertygad om att jag kommer att få skratta också.

Nästa lördag blir det cocktails hemma hos mig, för Stockholms snyggaste brudar. Very nice. Det också.

1 Comments:

Blogger Emm said...

Undebart :-)
Jag är så glad för din skull!
och tack för mailet :-)

08:46  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com