tisdag 23 oktober 2007

Veckoplanering

Det verkar vara dags för mig att ta mitt jobb på allvar.
Har jobbat hårt i Danmark och har massor med saker att göra.
Ny köpenhamnsresa inbokad och ytterligare en till London. Lika bra att anstränga sig nu då.
För att inte glömma den coola, coola resan till Kenya A och jag drar iväg på 23 januari. Yay!
Tid.

Och den här veckan rusar iväg, imorgon klok, klok date med lovely J och torsdagen ägnas M som trasat sönder sin kropp och behöver love.

Och sen, sen följer nice skärgårdshelg.
Också nice. Hela tiden.

3 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

What mannen?

19:31  
Blogger Emm said...

Jag kräver mer detaljrik info!!!! :-)

16:23  
Anonymous Anonym said...

jag tror du antyder ngt/säger/fast ändå inte... kanske för känsligt att presentera o analysera o dissikera. Vi får vänta tills tiden är mogen...

20:40  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com