onsdag 16 januari 2008

I rule

Om det är någon som har tvivlat kan jag berätta att det är nu det händer.
På fredag blir det två intervjuer, båda en andra runda, på två olika byråer.
Något kommer att hända, jag känner det på mig.
Och jag är sinnessjukt jävla glad.
Och som om det inte räckte hade jag idag ett möte på stan där jag försökte sälja in en skrividé, och det gick rätt bra faktiskt. Inget är givetvis bestämt men jag tror jag kommer att få en övningsuppgift, ett skrivprov. Jag är så exalterad att jag är helt lugn. Weird.

Jag har ätit en semla. Den var inte god. Också weird.

Stockholms finest lyfter mitt själförtroende till aldrig skådade höjder. Längtar allra mest till vår sweetiga hotellsöndag. Och sen, snart, om en vecka, bär det av till Indien. Det längtar jag också till. Imorgon köpa bikini (längtar inte lika mycket).
BlogRankers.com