måndag 7 januari 2008

Maj gadd, igen

Idag blev jag hungrig. Förstår ni. För första gången på en månad kände jag hunger. Vansinnig sådan, har precis tryckt i mig en jävla Big tastymeny med inledningvis extrem aptit, och nu i slutet med så mycket illamående så jag håller på att dö. Jag toppade det med lite kolerabaktierier inför resan, så hur jag kommer att må när jag vaknar vill jag inte ens veta.

Bra med aptit, den har varit synnerligen frånvarande senaste månaden, trots jul, pga jobbet och DJ-snubben. Men ändå, någon måtta får det gärna vara strax innan bikinitider. Och framförallt, jag hatar McD, please ge mig MAX på söder asap så lovar jag att aldrig mer vara hungrig igen.

Onda chefen gav mig beröm idag. Alltid något. Och Stockholms Finest skickar digital love medan jag hänger i grymma skybaren med min I. En mycket fin dag, på det hela taget.

Och imorgon, I tell u, imorgon, real love samt dubbeldejt med Majsi och N, som bettade på att vi skulle hooka. Nu ska de beskåda spektaklet. Jag tänker leverera.

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Fan vad grymt! 2008 blir det bästa året nånsin. Värsta soundtracket från egen DJ ju.

15:51  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com