söndag 30 december 2007

Summering eller vad vi nu kan kalla det

Löften inför 2007:
Jag ska bli bättre på:
- säga ifrån
- visa kärlek
- göra saker jag tycker om
- vara stolt över mig själv
- tycka om mig själv.

Så såg det utför ett år sedan och visst, check på precis allt. Det är bra. Men inte fan är jag lyckligare nu?

Bra saker med 2007:
- Jag har kommit närmare mig själv, är tryggare, säkrare och känner mig själv bättre.
- Fler nya vänner, fler fördjupade vänskaper.
- DJ-snubben. Jag skriver det här men det innebär INTE att jag jinxar. Men det har varit en fin avslutning på året. Om inte annat.
- Jag vet vad jag vill arbeta med och jobbar på att komma dit. Även om det går långsamt.

Dåliga saker med 2007:
- Jobbet. Fy fan säger jag bara. Har aldrig varit med om liknande, har aldrig mått så dåligt på jobbet förut. Snälla någon, bara låt det bli bra.
- Kärlek. Ja vad fan, det är inte min bästa gren. Det är det inte. Men jag ger då aldrig upp.

Det räcker med dåliga saker. För de tar över det mesta ändå.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ett par år har det blivit. Som jag följt dig. Och inte har du blivit sämre. Nog har du mognat och slipats. Långt ifrån redo att förmultna och trilla av pinn. Men helt klart har du utvecklats. Så som det ska vara. Och livet ja, det suger eller är gråzon eller seglar fram på små luddiga moln. De sistnämnda minst förstås. Och så det är som det ska. Gråzon mest - gäller att trivas i grått. Du är alldeles enastående i din livsföring framåt i kärlek o jobb. Hej o hå, det bästa 2008 till dig. Allt kommer ordna sig. kramar

18:20  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com