onsdag 19 december 2007

Inte alls om jag ville

Nja, nej och satan och allt det där. Nej, tror inte intervjun funkade. Av flera skäl. Men magen sa nej. Besvikelsen är fet, och det som kanske är allra tyngst att jag inte får lämna helvetesfabriken asap. Men nya takter, nya tag, jag söker nya jobb i jul. Upp med hakorna.

Men det finns coola saker ändå. Jag var på en fest. Jag träffade någon. Speciell. Jag vet inte vart det leder men magen säger att det är bra. Är lite rädd efter senaste tidens känslostormar, så jag vågar väl inte riktigt. Men jag borde kanske försöka? Ingen har väl dött av att ett litet litet försök??

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

så länge skutan kan gå, så länge hjärtat kan slå...varje möte, ny chans. Klart har man stött på patrull typ kraschat förhållande och typ jobbchans brann inne och typ vantrivsel på den dagliga gärningen...så kanske man kastar sig in i leken med lite, lite bomull om egot. ta hand om dig.

14:33  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com