lördag 8 december 2007

Svag lördag efter lycklig fredag

Ligger i soffan med pizza, cola och die hard 4.0. Fin lördagsunderhållning och återhämtning efter bisarrokul fest hos Dampgugge. Skulle bara titta förbi en liten sväng, hänga lite med gamla hornstullsgänget och sen faktiskt gå hem och köpa lite indiskt på vägen. Verkligen. Men hittade så många gamla sköna människor och en del nya också så jag ramlade in genom dörren vid halv tre sådär. Idag är jag svag men lycklig ändå.

Och så kom jag på att det är mycket roligare att vara glad än som jag. Jag skrattade så mycket igår att jag fortfarande ler. Jag tänker fortsätta med det. Det är definitivt det nya svarta. Så nu ska jag träna på ett brett leende. Det kommer att få stanna kvar.

1 Comments:

Blogger Calle Tidbeck said...

tycker det låter som den bästa planen. skratta är så sjukt mycket bättre än gråta.
massa liebe
.c

följ länken

16:43  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com