torsdag 29 november 2007

Bättre, det lovar jag

Little miss sunshine ska vi väl i och för sig vara rädda för. Hon är inte här.
Men dock en lite mindre grumpy sådan.
Bra saker idag då:
- jag har jobbat hårt hela dagen och faktiskt inte hatat mitt liv en enda sekund.
- jag fick massage i en timme. Det gjorde iofs så ont att jag grät, men det gjorde gott.
- jag skrev 7 sidor på kapitel 17, dvs mycket snart färdig med projektet som fått vila i två månader. Det var KUL. Jag blev faktiskt glad av det.
- Jag fick köpa fina fina saker på Dagmar-utförsäljningen. Säg aldrig att konsumtion inte hjälper.
- Bästa bästa Faschio har rekommenderat mig för det mest perfekta superjobbet/extraknäcket som kan leda mig i den riktning jag vill. Så mycket lovve och tack för det.
- Och lovely middag med Nattbussen på Sacre Coeur. Jag fick Wallenbergare och det bästa fina sällskapet.

En dålig sak dock: jag kom inte in på JMK: kursen i journaslistiskt skrivande. Fuck it. Jag måste hitta en strategi för att göra det.

Men ändå, livet funkade då.
BlogRankers.com