söndag 18 november 2007

Inlägg nr 600

Ja tänk, 600 inlägg på lite drygt två år. Det är en läskigt läsning, bloggen.
Och bekymren verkar inte ta slut heller, så det kan nog bli några inlägg till.
Jag har allvarliga karriärsfunderingar, som blir livsfunderingar. Jag vill inte vara 60 år och riktigt bitter över att jag aldrig gjorde något åt det, medan jag kunde. Så nu funderar jag hela tiden. Vad ska jag bli när jag blir stor? Vad gör mig lycklig? What makes me tick?
Svaren kommer att komma till mig. När tiden är inne. Under tiden grubblar jag.

Helgen har varit seg, lite vin i fredags, lite indiskt igår och lite brunch idag. Men mest av allt vill jag ligga i sängen och sova. Sjukdomen är inte helt borta. Jag har en liten övervintringsperiod nu. Men det är ok.

Och nu, dags för introspektion resten av kvällen.

4 Comments:

Blogger Emm said...

Ibland är man så illa tvungen att fundera för att komma vidare.....

08:07  
Blogger Strawberry milkshake said...

vad har hänt med mannen?

15:56  
Blogger Bitter said...

Well, det väntar vi med till senare...

23:14  
Anonymous Anonym said...

Du är inte ensam. Jag tänker i dom tankebanorna varje dag, nästan.

22:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com