torsdag 8 november 2007

SO SORRY

Verkligen. Jag bloggar uselt. Men den här gången har jag faktiskt en ursäkt.
Jag har varit nära-döden sjuk sedan i söndags och spenderat de två senaste dygnen i en säng på Infektionsenheten på SÖS, med droppställning fastlimmad i armen. Jag har inte kunnat. Har inte haft någon dator. Eller ork heller för den delen. Och sjukdomen är mystisk och oidentifierad. Men galna smärtor, sjukt hög feber och ingen näring i kroppen sedan i lördags.
Inte roligt.
Jag är sjukskriven nästa vecka också, så det kommer att bli dagliga rapporter från sjuksängen.
Just nu, till exempel, längtar jag efter Chicken Tikka Masala. Och Naan-bröd. Med vitlök kanske... eller hamburgare med guacamole.
Ja jag lovar att blogga ofta, och det kommer att vara mycket spännande att följa.

4 Comments:

Blogger Emm said...

Men herregud!!!!!!
Vad har du drabbats av??????

Hoppas du blir bra snart!!!

22:14  
Blogger Strawberry milkshake said...

Men fy sjutton!!!! Krya pa sej nu. Kram.

23:33  
Anonymous Anonym said...

krya på dig...

23:53  
Anonymous Anonym said...

Krya pa dig! Hoppas att du blir battre snart!

11:31  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com