lördag 17 november 2007

No

Tillbaka till jobbet var väl ingen hit.
Nope.
Igår kväll gick jag därifrån ordentligt febrig men dök ändå upp på Grappa. Jag hade ju sett fram emot det. Och satt i två och en halv timme med ett glas vin, dök i säng före nio och sov tio sköna timmar.
Febern borta idag och jag lyckades till och med få lite gjort. På jobbet alltså.
Sen tänkte jag hänga i soffan med en film men blev övertalad (ok, det krävdes inte så mycket) till ett glas vin på Riche och sen en Singstarkväll hos Fashio. Och sen Riche igen.
Nu är jag trött, inte särskilt berusad, eftersom vinet rinner långsamt långsamt i mig nuförtiden.
Men med mycket tankar. Som inte landar.

Men hey, imorgon fyller Smittohärden 2 år, så det är dags för mig att åka till förorten och dra på mig lite nya sjukdomar. Bye.
BlogRankers.com