fredag 9 november 2007

Uppåt framåt??

Om jag inte vore så rädd för att jinxa det skulle jag nästan säga att jag känner mig lite bättre idag.
Jag har ätit en smörgås och druckit en kopp te.
Allt fortfarande kvar i kroppen.
Å andra sidan sov jag till kvart över ett.
I don't know.
Jag har fyra avsnitt kvar av West Wing s4 att se. Jag ska göra det nu. MEN, vad ska jag titta på sen??? Det är torka här.
Det finns delar av mig som har börjat fundera på vin igen. Det lär inte bli idag. Men jag spontankräks inte längre vid blotta tanken. Det måste vara ett framsteg.

Jag försökte övertala mamma att komma hit och städa. Dvs köpa biljett från Gbg. Hon sa ja, men vi hittade ingen biljett. Jag får ligga i min smuts. Med min fd vita matta, som numera har en rund röd ring efter en liten olycka på festen i lördags. Orkar inte.

1 Comments:

Blogger Emm said...

Hela satc-boxen kan jag rekommendera :-)

SKönt att du mår bättre!!!!

11:32  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com