onsdag 28 november 2007

Whining for ya

Ok, det här blir det sista gnälliga inlägget på ett tag, från och med imorgon kommer jag vara little miss sunshine. Men jävlar vad jag tycker synd om mig själv just.

Tankarna bara snurrar, fortare och fortare. De når inte fram. Det går inte att strukturera dem, jag kommer inte fram. Jag vill bara ligga ifred. I tystnad. Igår somnade jag klockan åtta. För jag såg ingen anledning till att vara vaken. Jag måste hitta en väg, eller i alla fall en väg att strukturera mig. Hitta en plan. Hitta att sätt att förhålla mig. Skapa ett hålbart sätt att leva. Jag måste göra det. Och jag ska göra mitt allra bästa idag för att åtminstone hitta trådändan. Så får jag börja dra där. Och se vad det blir. För så här är det inte meningen att man ska leva. Inte jag. Inte mer.

5 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Hoppas du hittar tråden! Många kramar!

15:19  
Anonymous Anonym said...

Kramar!

23:22  
Blogger Stora Morran said...

Men gulle... Upp och hoppa. Det fixar sig. Det gör det allltid.

Vill du ta ett glas nån dag på söder?

Kram

23:50  
Anonymous Anonym said...

Bevara oss från little miss sunshine. Men - Vad är problemet?

10:02  
Blogger Bitter said...

Det kommer att bli bra. Jag vägrar tro annat. Lite trött på bergochdalbanan bara. Men hey, hoppet är kvar.

00:32  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com