söndag 2 december 2007

Jag har en obetvinglig blogglust. Jag vill skriva. Det kan bero på att plockade upp bokprojektet i veckan. Och skrev sammanlagt 19 sidor. Jag har elva kvar till boken är färdig. Eller åtminstone slutgjord. Sen återstår redigering till döden. Men ändå. Jag vill skriva. Mina fingrar glöder.
Och jag har mycket att skriva om.
Många tankar.
Men i takt med att bloggen blivit mer publik är det svårare att vara privat. Personlig ja. Men det privata håller sig på avstånd.
Jag tänker hitta en balans.
Igår kväll provade jag återigen på singellivet tillsamman med Sessan. Och nej, det funkar verkligen inte. Jag gillar inte attityden, förutsättningar och allt det där. Jag vill nog hellre vara ifred. Speciellt efter att jag har fått lära mig vad passion är. Jag har nog tappat hoppet om att få se det igen. Men är samtidigt ödmjukt tacksam för att ha fått uppleva det. Det var magiskt. Men kanske inte gjort för sådana som mig. Jag brinner upp och förtärs. Men jag försökte åtminstone.

Men singellivet funkar ändå bra, tiden är knapp ändå. Och från och med nu ämnar jag att ha roligt så mycket det går. ska ni hänga med??

3 Comments:

Blogger Emm said...

Jag är PÅ!

20:43  
Blogger Strawberry milkshake said...

me too! vad handlar din bok om bitter?

16:10  
Anonymous Anonym said...

Jag med såklart :)

22:45  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com