måndag 10 december 2007

Det börjar röra sig nu

Växlade idag upp tempot lite i karriärbytartankarna efter nice lunch med inspirerande person somt långt möte som jag hatade varje sekund av. Så mina vänner, efter Kenyaresan börjar jag söka nya jobb i en en ny bransch och jag börjar bli ganska säker på vilket håll jag ska gå åt. Åtminstone inledningsvis. Och efter det kommer det bara att gå uppåt och bli bättre och bättre. Det har jag bestämt.

Skönt ändå tycker jag att ha låtit funderandet tagit sin tid, att jag inte forcerat fram något utan verkligen känner när det börjar bli rätt. Nu känns det bra. Tack Kajen för grym coachning. Och alla ni andra förstås.

Jag är fortfarande glad.

Tyvärr växer finnen varje dag, men fram till nästa års början tror jag verkligen att den är borta.

1 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Gött! Och lycka till med finnen.

16:16  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com