söndag 9 december 2007

Glädjeparty

Min nya strategi att bara vara glad funkar alldeles utmärkt. Jag var jätteglad hela dagen igår och ännu gladare idag fast jag är alldeles aningens skakig i benen. Var hos Majsi på glögg/vin/sprithäng och kom inte hem förrän fyra. För jag skrattade så mycket. Heja. Och vaknade pigg och fresh halv tio och hittade mig själv någon timme senare hemma hos A städandes hennes garderob. Också något att göra bakis. Efter det började jag bli lite illamående, så gör man slut på sina krafter. Jag blundade hela vägen på t-banan och tänker nu, ja definitivt städa städa innan jag lägger mig raklång i soffan och firar att jag inte har haft måndagsångest på hela helgen. Jag har bara skrattat. Jag är så cool.

Fast jag har världshistoriens största finne på hakan, och ja ba vad fan jag är ju yngre medelålders för satan. Vill inte ha både rynkor och finnar. Någon rättvisa kan man väl ändå kräva. Oh well.

3 Comments:

Blogger Emm said...

Finns det rättvisa?

19:09  
Blogger Strawberry milkshake said...

Min kompis J kallar detta tillstånd för att vara dumglad, och det är ganska härligt!

03:02  
Blogger Bitter said...

Är gärna dumglad så länge det funkar och drömmer under tiden om lite rättvis. I min riktning!!

17:06  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com