måndag 17 december 2007

Håll på mig!!

Jag hoppas att ni alla vill hålla era tummar för mig på onsdag, för att jag gillar det, och får jobbet. Och att jag får sluta så snart som möjligt på helvetesjobbet i skogen. Det är nu officiellt outhärdligt, uppgifterna är så tråkiga att jag är beredda att skära av både en och två armar för att slippa jobba. Och det gör att jag också är osäker på att jag kommer klara av dem om jag måste fortsätta där. Min fantasi räcker liksom inte till längre. Inte där. Så ett nytt liv i julklapp önskar jag. Snälla, jag har faktiskt varit väldigt snäll i år.

Förutom jobbet känns livet rätt sprudlande nu, snart ledigt och med så mycket skojiga saker att göra. Så jag studsar hem på kvällarna och kryper dit på morgnarna. Men det är dags för förändring nu, för det är min tur.

5 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Sanna dina ord! Du är värd det efter alla insikter, chanser, kämpande och ansträngningar!

21:44  
Anonymous Anonym said...

Håller tummarna!

00:13  
Blogger Strawberry milkshake said...

Lycka till såklart!!

15:23  
Anonymous Anonym said...

klart det går bra! ge allt du har

21:38  
Blogger Stora Morran said...

Biritta! hur gick det!

21:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com