torsdag 20 december 2007

Torsdagsvin, idag också

Trött, gammal och packad, känns det igen?
Anyhow, det blir inte bättre än så.
Men en av sakerna orsakades i alla fall av grymmekväll på Pet Sounds med coola Stina. Jag är mycket glad över kvällen, och inte nog med det hittade vi superkonceptet. Vi har lite jobb att göra, lite folk att övertyga, men hey, vad bra det kan bli.

Så nöjd vandrar jag hemåt, hamnar framför datorn, faller i vinkoma och längtar mig bort.
Jag kommer att lösa jobbsituationen på något vis. Jag tackar för min envishet.

Den där snubben, DJ-killen, fortsätter höra av sig. Nicely. Han är i Umeå och skickar digital love. Jag tar emot, men har inte landat riktigt. Men är intresserad av vart det här tar mig efter jul. Jag är ju en feg/modig jävel. Jag kan bara inte bestämma mig för vilket.

Så egentligen är väl frågan: stanna kvar under stenen eller smyga sig ut och se vad som väntar därutanför. Lätt svar för er kanske, svårare för mig.
BlogRankers.com