torsdag 3 januari 2008

Ja men säg hej till en alldeles vardagsberusad Bitter

Jo, för så är det.
Klockan är inte så mycket men landade i bästa Tullen alldeles lagom full efter goodie night med Sessan. Riche as always.
För jag hade saker att fira: beröm från chefen och håll i er hårt nu: jävla goodie intervju nästa torsdag på PR-byrå I LOVE. Vinden har vänt, sannerligen.
Och jag tänker försöka, slå in i mitt huvud, det positiva tänkandet: Det ÄR min tid nu. Så allt gnällande får vila. Till nästa bakslag.
Och mer: Kenya ombokat till Goa och tre dagar i Agra och Taj Mahal. Jojo. Sparade 11000 på den manövern.
Och ännu mer: Min DJ-snubbe verkar fortsätta leverera. Bio manana. .
Jag tror det är dags för min hardcore cooking för honom snart.

1 Comments:

Blogger Viktoria said...

Indien är också trevligt. Hoppas du får ett nytt och bra år.

13:14  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com