lördag 12 januari 2008

Tacksam för nästan allt

Badvattnet rinner, jag dricker ett glas vin och lyssnar på fantastisk musik. Långsam trött lördag men så underbar, bara ligga i soffan, fundera på livet och inte jobba. Inte behöva göra någonting.

Snart står jag upp, klädd i svart och för mycket läppstift. Snart dricker jag vin med Sessan och S, och bara njuter av fina vänner och alldeles lite efter det kommer jag stå trånande under DJ-båset där Stockholms finest spelar ikväll. Jag kan inte komma på ett bättre sätt att spendera en lördagkväll. Aldrig.

Även om fredagkvällen med sagde man kanske slår det mesta jag varit med om.
När det flyter så här, ska man vara oändligt tacksam.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

sthlms finaste bitter, jag gläds med dig. varje stund av glädje, lycka, lugn, harmoni är du värd. håll lågan brinnande. kom ihåg om hålet öppnar sig igen finns alltid en stege upp.

12:39  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com