onsdag 9 januari 2008

Trött och sliten

Det tär på mig, det här jobbet. Jag är trött som en sten mest hela tiden, oroar mig för nya panikattacker men VET att det går över. Det gör det. Nu har jag fixat tre intervjuer till de närmaste veckorna. Så jag tror faktiskt att något kommer att hända. Det känna förbannat skönt. Jag ska försöka härda ut till Indien. Men sen får vi se.

Igår grymmedubbeldejt faktiskt med Majsi och N och DJ-snubben på Snotty. Avslappnat eftersom vi känner varandra, allihop. Och roligt. Han fortsätter placera mig på de högsta molnen, bättre och bättre varje dag. Det känns så fint. Och hade inte detta funnits så vet jag verkligen inte hur jag hade kunnat hålla ihop. Nu har jag något att se fram emot. Varje dag.

Annars fick Pappa och jag fin middag på Hosteria tre santi och vin i Skybaren. Snabbt, för nu ska jag gå och lägga mig. Och ladda för morgondagens dubbeldejt, och den är lite läskigare. Speciellt efter hell-day: utvecklingssamtal och intervju. Men det ordnar sig.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grymmish DD! Klart det blir bra, såklart såklart.

AW next week, with the babes? Vore smurrans.

08:24  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com