torsdag 20 mars 2008

Jesus och jag

Hemkommen från vinlunch med Henrik på Gondolen. Han är en fin vän. Så fin att han bjöd på hela kalaset mot framtida gentjänster när jag börjar nya jobbet. Vilket han lätt kan få.

Nu tänkte jag sova en liten liten stund, så att vinet processas bort ur kroppen, så att jag blir redo för nästa vinmaraton med A ikväll. Det kommer gå så bra, så bra.

Dj-snubben är fortsatt fin, jag bjöd honom på middag på Sacre Coeur igår samt tre avsnitt av s06 av Vita huset. Så ser en bra kväll ut. I morse lämnade han mig och uppmanade mig att tänka på att Jesus dog för min skull. Känns mindre porrigt.

Men love är det sannerligen, det är jag och hans släkt på lördag. Ja definitivt love, när alternativet är roligaste storfamiljen i skärgården. What you do for love.
BlogRankers.com