måndag 26 maj 2008

Sommar igen

Kanske världens finaste helg. Igen? Men bara sol och öl och Stockholms Finest, och Majsi och Nicke och skärgårdsparadis. På riktigt, det är det bästa bästa. Jag skiftar i olika nyanser av rosa, mest hårbotten faktiskt, vådan av att läda utomhus i två dygn. Och lite grillande och sen fick jag ett litet utbrott, men det gick alldeles bra, för jag tog mig samman och stoppade onda tankar i den påse de hör hemma och det bör de också få stanna. Och ack så stor sorg när helgen var över, forslades från paradis till inomhushäng i innerstad, lite TV i datorn, lite slöa, liet sova ensam i sängen. Tycker inte om. Vill ha helg igen, nu, eller hela tiden. Och det är bara måndag, viktigt att minnas men tror jag kan få hångla någon mer gång den här veckan, det hoppas jag verkligen. Annars händer stora saker, tradtitionsenligt häng på Lisa på Torget med gigge-Toast Skagen och Luxembourg-sällskap, jobbfest och annat spännande. Icke att förglömma: 20 grader varmt, bara ben, höga klackar. Yay.
BlogRankers.com