torsdag 15 maj 2008

Oh, I'm in love

Ljus i mörkret i en i övrigt mörk vecka. Igår fick jag vin och burgare på Riche med Stina, Jessica, Johanna och Reblo. Det var fint. Sen gick jag hem och sov nio timmar. Idag har jag sovit tre på eftermiddagen och siktar på sängen vid elva. Vet inte om jag sover för att jag behöver det, eller för att få tiden att gå. Fast den behöver bara gå fram till imorgon eftermiddag för då blir det landet med girls, vin och böcker. Det är suveränt, tom.

Och när jag saknar så här, som jag saknar min kille, fattar jag att jag inte saknar någon för att fylla ut min tid. Det går alldeles utmärkt ändå. Och det gick före honom också. Nej, jag saknar honom. Den finaste. Jag saknar hans armar omkring mig när jag sover, att prata med honom, att han finns där runt omkring. Och tusen andra saker. Och nu är det ändå bara tredje dagen. I think I'm in love.
BlogRankers.com