torsdag 1 maj 2008

Kärlek och sånt

Det var en alldeles väldigt lyckad kväll igår. Minsann. Fin middag och fint sällskap hos och A och sen en liten snabbtur till Spyan där jag fick träffa coolaste Sebbe. Och jag dansade till och med. Tro det eller ej. Stockholms Finest var synnerligen fin och bad Sebbe spela Boys don't cry bara för mig. Jag nästan grät av lycka.

Och kärlek. Det är så förbannat fint och så förbannat läskigt. Jag är alldeles sönderlycklig och det skrämmer livet ur mig. Livet bör ju bara vara så här härligt hela tiden, och ju härligare det är desto räddare blir jag för att förlora det. Det blir en konstig balans. För medan jag njuter av det fina är jag rädd också. Och då går ju inte njutande alls lika bra. Men jag har en bra feeling. Det får räcka.

Imorgon psykolog igen. Spännande. Sen landet hela helgen med snubben. Me loves.
BlogRankers.com