lördag 19 april 2008

I framtiden blir det bättre

Jag ligger i sängen toute seule alldeles för förkyld. Det är förbannat långtråkigt, så här på tredje dagen önskar jag mig såväl energi som sällskap. Men jag är nog ändå lite bättre igår då jag sov till halv tre på eftermiddagen, för jag har faktiskt lyckats diska en tredjedel av mastodontdisken sen syrran var här i onsdags och ska nu väldigt snart ägna mitt åt tredje avsnittet av "Tell me you love me". Annars inte mycket. Det var mycket, mycket länge sedan jag längtade efter att gå till jobbet, väldigt länge sedan, men nu gör jag det för jag vet att nästa vecka bjuder på spännande saker. Plus att jag kommer att vara frisk också. Även socialt blir det fint tror jag, middag med DJ-snubbens familj, middag med I, middag med Majsi, Nicke, Henrik och Anna. Och DJ-snubben. Och barnvaktande av den ljuvliga, jag längtar redan, även om de sägs att hon är färdig för bortauktionering nu.

Nästa vecka blir lite bättre helt enkelt. Jag får minnas det, här från sjuksängen.

1 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Hjärteknopp då! Hoppas du är frisk nu. Frågor: Är Dj-snubben och Sthlm Finest samma kille?
Och varför kan du inte skriva om killfrust här?

11:56  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com