fredag 18 april 2008

Sjuk, så sjuk

Eftersom hela sex stycken av mina läsare tycker att det är intressant att veta hur jag spenderar min dagar tänker jag fortsätta blogga ett tag till. Jag hade helst velat använda bloggen som ett sätt att spy ut mig frustration över män, särskilt Stockholms Finest, men jag får helt enkelt låta bli. Det är inte värt eventuella konsekvenser.

Idag, och även igår, ligger jag helt utslagen i sängen, med datorn på magen, drabbad av en mansförkylning. Jag mår så läskigt dåligt att jag vet inte vad.

Och inget kul händer, jag räknar med att stanna här till på söndag. Men synnerligen irriterande är det ju att sjukskriva sig tredje veckan på nya jobbet. Fast de bad mig faktiskt att gå hem i onsdags, de tror ju inte att jag fejkar direkt. Och det är där jag blivit smittad.

Sent igår kväll tog jag en taxi hem till Stockholms Finest i den fåfänga förhopppningen att kunna hänga lite lite med honom, enda möjligheten den här veckan. Jag plockar upp de smulor som kastas på mig, och imorse åkte jag tillbaka till sjuksängen, på inte särskilt gott humör.

1 Comments:

Blogger Malin said...

Sluta inte skriv! Och krya på dig!

09:24  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com