onsdag 9 april 2008

Oh what a day

Ojoj vilken händelserik dag. Jag är utmattad. Både socialt och jobbmässigt. För att inte tala om fysiskt. Men ok, från början då.
Förmiddag: uppstartsmöte för giggeprojekt jag ska leda. Roly! Men jobby! Och läskigt som fan. Men jag har bestämt att jag klarar precis allt, även detta.
Lunch med Kicki, roligt och givande framförallt. Heja!
Sen en lång eftermiddag med nytt kort uppdrag, "för jag är nästan den enda med den kompetensen på företaget". Ba producera liksom. Och jag gjorde det och fick lovley beröm för det.
OCH SEN. Löpband och styrketräning. Jag är mör och funderade på om jag skulle signa en PT för våren. Men kom på att jag kan ju det där väldigt väl. Jag behöver motivation, inte ledning.
Slutligen: vin med Stina och Sophia på Riche. Kort men väldigt fint.

Jag har ett fint liv. Det gäller bara att komma ihåg det lite oftare. Heja mig!
BlogRankers.com