måndag 7 april 2008

Första veckan över, andra påbörjad

Jag har varit så utmattad efter första veckan på jobbet att jag inte ens orkat blogga. Kroppen har bara sagt sova. det var en bra första vecka men jag hoppas verkligen att jag vänjer mig vid att gå på morgnarna igen. Snart, tack.Annars fick jag träffa bästa och hennes pojkvän. Jojo. Pojkvän. Minsann. Det är var mycket spännande och A så strålande, gnistrande. Mycket fint att se. VI fick lite vin uppe i Skrapen efter jobbet i fredags men insåg väldigt fort att vi verkligen måste fly fältet. Vi är för snobbiga i innerstan för att trängas där, med de, med de som åker på utflykt dit. Inte roligt, vi rymde till ett annat ställe som serverade stora hamburgare istället. Men tidigt kom jag hem i fredags och somnade fort, så lördagen tillbringade jag på uteservering, med båda tidningarna och god frukost. Sen ramlade Stockholms Finest in vid sex-tiden och vi drog till Birkastan på middag. Det var gott och vi blev väldigt fulla. Det vet jag säkert. Igår låg jag i soffan precis hela dagen. Han också.
BlogRankers.com