måndag 24 mars 2008

Det har varit en bra påsk. Som det ska vara. För påsken är ju faktiskt den bästa högtiden. Som julen fast utan all skit runt omkring. Jag gillar. Och jag har fått hänga med Stockholms Finest nästan hela tiden och det gör det lite extra ljuvligt. Så klart. Påsklunh hos hans vänner klockan ett i fredags. Jag tror vi gick hem klockan tio på kvällen, något påstrukna och förfrysande i Smedslätten. Middag hos hans föräldrar i lördags och landet med mina söndag och måndag. En familjehelg. Som det ska vara.

Nu vändas jag över att det bara är en vecka kvar innan jag går ut i allvarslivet igen. Det är synnerligen läskigt, tankarna börjar krypa på mig. Inte mera ledig. Och hur fan ska jag klara det. Är väldigt väldigt nervös över att jag inte ska kunna prestera nog. Å andra sidan är det meningslöst att fundera över det innan det händer. Måste bara se till att vara förberedd. Och jobba hårt. Så går det säkert bra. Jo.

Snart pizza och Vita Huset. Inom en väldigt snar framtiden krävs ordning och reda i mitt liv. Mitt söndersvultna Indienjag har förbytts mot mjuk och rund pizzaslacker. Inte bra.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra med kärleken där som finns kvar, lever och rullar åt rätt håll. Jobbet fixar sig alltid. Bara gör ditt bästa. Mer än så går ju inte. Och du duger. Det blir bra. kram anna

10:38  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com