tisdag 15 april 2008

Sluta kanske

Jag vet inte, ska jag sluta blogga kanske? Efter 700 inlägg?
Jag har liksom tappat lusten, det händer inget. Jag har inget att berätta. Mer än om jag var full igår eller inte. När känslorna inte kan få plats här blir det liksom meningslöst. Inte ens jag själv tycker att det är intressant med mina göranden och varanden. Jag ska fundera på det.

För det här är ju platsen att släppa ut ångesten, och det funkar ju inte så längre. Den kan inte få leva fritt här, den försöker hitta andra vägar ut. Jag tänker inte riskera något av det som är bra för en ventil. Så vad säger ni, är det det verkligen värt att fortsätta?

7 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Vet vi inte alla att när det är för mkt känslor så går det inte att skriva? Du behöver väl inte ta ett beslut, bloggen kan väl få finnas kvar och då du känner behov och längtan så skriver du, inte annars. Jag känner iaf mig trygg här i bloggvärlden när du finns här.

22:29  
Blogger Stora Morran said...

Ja det är klart att det är värt att fortsätta. Sluta inte du också!!!!!!!!!!!!

22:36  
Blogger Emm said...

Håller med Maza!

11:55  
Blogger Emm said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:55  
Anonymous Anonym said...

NEJ sluta inte! Det skulle var tomt efter dig.

13:57  
Blogger Viktoria said...

Alla tröttnar vi väl på oss själv emellanåt.

Jag läser din blogg ibland och tycker du skriver så himla bra, det vore mycket tråkigt om du slutar.

14:53  
Blogger fröken singel said...

Håller också med maza. Skriva på dina egna villkor!

11:01  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com