torsdag 24 april 2008

Inte frisk, inte ännu

Detta måste vara den segaste förkylningen som någonsin funnits. Jag är visserligen på jobbet med snorar sönder min näsa och vaknar på nätterna med gruvliga halssmärtor och nästäppa. Inte skojigt. Men trots det passar jag på att göra lite skojiga saker ändå. I tisdags fick jag väldigt fin middag på Nalen med Stockholms Finest familj. Jag gillar dem, det känns väldigt bra det här. Det var roligt. Och jag fick somna i hans armar, alldeles trött och sjuk, men ändå varmt och fint och mjukt, sådär. Och igår fick jag göra ännu fler roliga saker, bokhororna pratade böcker med Jessica Gedin på pub, och vi fick middag på Inferno och alldeles rosa vin efteråt. Roligt. Men trött gör det mig, särskilt i morse när jag hade nätverksfrukost på Vetekatten. Jag blinkade trött mot de andra och tuggade långsamt på min ostmacka. Men lite mysigt var det ändå. Dagens uppdrag: Sätta upp mitt draperi för sängen igen och städa lite inför middagen imorgon. Tack för middagsförslag förresten, det blir fisksoppa!
BlogRankers.com