onsdag 30 april 2008

Valborgsmässoafton, säger de

Idag tänker jag INTE bära studentmössa, spy i buskar eller titta på brasor. Inte alls. Däremot kommer jag äta middag med A och hennes KILLE, och min kille också. Helt crazy. Sen kanske vi svänger förbi Spyan en stund för babysis' värsta grymma snubbe spelar där ikväll och har specialbeställt mitt besök. Så kanske det blir.

Och jag har redan ätit cheeseburgare med extra ost och druckit bärs på Friday's i Kungsan och välkomnat våren. Nu undrar jag mest hur magen ska bli platt och fin till sommaren, ja allra helst till ikväll, men det är nog för mycket begärt. Allvarligt, måste jag ta itu med mitt hamburgerberoende. Jag har i princip slutat med pizza nu och bytt ut den mot dess onda tvilling. Jag lovar att jag kommer att hetsäta salladsblad om jag en dag blir gravid. Mitt allra värsta.
BlogRankers.com