måndag 23 februari 2009

Sådärja

Nu har vi flyttat. Jag har så ont i ryggen att jag bara kan gå kortare sträckor. Toaletten är lite för långt bort, så min DJ får stödja mig dit. Är just nu mycket glad för att jag avbokat personlig träning imorgon. Har fått så det räcker de sista tre dagarna.

Och jävlar vad jobbigt det har varit, men jag har slitit som fan, så nu är det faktiskt riktigt fint. Soffan kommer imorgon kväll, DJ-snubben fixar lite annat på förmiddagen, och sen, snart, till helgen kanske är allt färdigt.

Typ förutom jobbiga saker som såga brädor i rätt format, koppla lampor som inte vill osv. Men ändå rätt fint.

Och vi är väldigt lyckliga, så där så att vi stannar upp och tittar på varandra, och säger "tänk att vi bor här, du och jag." Tänk. Vi gör det. Fy fan vad fint.

Nej, trots semster tänkte jag ägna en timme åt jobbet, sen tända kakelugnen medan jag duschar och glida ner i den nya fina sängen. Fan, vad bra jag har det. Please, låt det stanna!

PÅ fredag spelar min Dj på Pet Sounds. Gå dit !
BlogRankers.com