tisdag 17 februari 2009

Svag. Aj. Ont.

Hmm. Jag har varit och tränat första gången med en personlig tränare. Han tycker jag är ruskigt svag och fick gå och byta vikterna till lättare. Varenda muskel skakar, fortfarande, en timme senare. Han sa innan att vi skulle köra lätt. Lätt för honom ja! Nu har jag ytterligare 32 timmars total plåga framför mig, och fan om jag inte har blivit jättestark då. Det var ju inte kul direkt. Snarare läskigt smärtsamt. Ja sa till min DJ igår att jag snart är så stark att jag kan brotta ner honom med en arm. Hoppas han inte kommer ihåg det.

Och jag har hittat LCHF-himlen. Korvdiskarna i Hötorgshallen. 100% kött och makalöst gott. En korv och jag är proppmätt. Och lycklig. Kanske kan lära mig leva utan den där pizzan i alla fall. Jag tror jag ska toppa med en bit brie.

Här står tomma kartonger som inte packar sig själva. Jag vill inte mer.

1 Comments:

Blogger Tillsammans-bloggen said...

Hur mår du? Sugen på naglar så hojta till. Har hört att dom kan bota allt möjligt. :)

18:50  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com