måndag 4 maj 2009

En sån där dag

Det är en Blondinbelladag idag. Jag känner mig betydelsefull, naiv och har coachat en person. Därför åker hennes lista in här:

Hur många gånger har du varit kär? Definiera kär! Många gånger men mest nu.

Favoritgodis: Lakritsgodis, som smittohärden säger. 

Coolaste stad du har besökt: New York för pulsen, Rom för pulsen, Barcelona för...pulsen

Action eller Skräck? Action. Gillar explosioner.

Vill bli när du var liten: Hmm...sångerska. Var tacksamma att det blev något helt annat.

När fick du din första kyss: I femman, det var rätt häftigt!

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Ensam/svartklädd/emo/ensam igen

Vad är du beroende av? Mer än cigg, vin och kärlek? Bröd och bregott.

Dagens roligaste händelse: Ja vad fan, jag säger det då, vi städade källarförrådet och jag återsåg min trenchcoat. Tack.

Dagens tråkigaste händelse: Var tvungen att jobba.

Dagens humör: Måndagstrött

Vilka tv-program följer du? Får nog säga Mello, nästan varje år. Annars intet.

Vad gillar du mest med dig själv?  Att jag orkar mycket. Selektiv envishet. Ger kärlek ganska fint också.

Vad gillar du minst? Inte alltför mycket självrespekt emellanåt.

Vad är det roligaste du vet? Läsa, hångla, hänga, dricka vin i bra sällskap. Typ.

Har du något motto? Det kommer nya pengar nästa månad

Hemlig hobby? Sortera. Allt.

Något vi inte vet om dig? Jag fick magsår när jag var nitton. 

Vad ångrar du? Jag ångrar inget. Men iofs väldigt mycket dumma saker jag gjort. Och att jag inte pluggade det jag verkligen ville.

Vad önskar du? En bebis? Eller lite semester.

Vad klarar du inte dig utan? Min kille. 

Vad gör du helst en vardag? Dricker vin. Även om jag låter bli alltsomoftast.

Vad gör du helst en lördagskväll? Dricker vin. Låter inte bli så ofta.

Vad har du mest av i din garderob? Koftor. För små kläder.

Drömjobb? Pensionär kanske? Med stor budget.

BlogRankers.com