torsdag 23 april 2009

Att bli full utan alkohol

Ja ja, stress och sånt. Det förföljer mig men börjar känna mig som en pajegoja så orkar faktiskt inte mer. Och har bara kollat mailen en gång ikväll. Så det så. Men morgondagen blir säkert överjävlig, men det tar jag då.

Istället har jag och min fästman spontant gått till Mississippi Inn, käkat finburgare, fuck diet och sånt och det var sällsynt ljuvligt att bara skita i allt. Och tränade överkropp med min egen privata plågoande så att armarna skakade, hämtade sedan den färdiga vigselringen. FIN.

För att inte tala om igår när jag åt enorma mängder magnifik mat på Pontus. My lord. Det var så jävla jävla gott. Bara spara och gå dit. Det var lycka.

Och jag är inne på femte dagen av mina två vita veckor, har tittat vinglaset i vitögat vid tre tillfällen och jag så grym så grym. 

Sådärja, ett inlägg i den positiva andan, klagade så mycket under träningspasset på precis allt att jag till och med blev tillsagd. Nu ska jag vara sunny istället. Hahahaha. Säger ni nog.
BlogRankers.com