fredag 15 maj 2009

Nu snart äntligen

Väldigt snart börjar stora landethelgen då Jessica, Johanna, pappa och jag ska äta älg och dricka vin. Kvart över fyra lämnar jag Sveavägen. Jag ska mest läsa, sen sova och på tredje plats prata. Eller kanske sova mest? Vi får se, just nu, i efterpizzalunchenkoman, känns det som sova. Ska sova på bussen åtminstone. Men jag kommer längta hur mycket som helst efter min kille som får stanna i stan. Vi har liksom inte setts på ett tag, fram till midsommar jobbar vi i princip helt överlappande, undantaget lördagar. Och lördagar bokade jag för en del annat för länge sedan. Som tex landet nu, och bröllop i Göteborg om några veckor. Å andra sidan har vi fyra veckors semester tillsammans snart. Då vet vi inte riktigt vad vi ska prata om.

Ja just det, min första semester börjar om 1 timme och 45 minuter. Jag är mycket lycklig.
BlogRankers.com