fredag 12 juni 2009

En lite sämre dag igen

Mår inte alls bra idag. Även om jag började den på Hasseluddens Yasuragi med fin frukost och bad. Men det funkade inte riktigt, var för rastlös för att kunna koppla av, ville tillbaka till jobbet och avsluta. Kom dit och lämnade över till mina kollegor de uppgifter jag hade kvar. Gjorde lite för snabbt kanske för jag ville bara bort. Men de kan tala med kunderna själva och de har min mailadress om det skulle vara något. Men ber till gud att de inte hör av sig. Snackade med lite personer, fick många kramar och sånt vilket kändes fint, men det gick inte riktigt in ändå. Hade avslutningssamtalet, skrev på pappret men kände ingen värme från cheferna. Trots att de sa att jag kunde vara arbetsbefriad from nu ifrågasatte de om jag hade lämnat av och kritiserade för att jag kontaktat kunder själv och berättat. Hade tydligen blivit problem men jag fattar det inte. Bäst är väl om jag själv berättar så att de inte möts av out of office och avstängd telefon. Kändes inte alls bra. Inte alls. Bokade ändå in lunch med kollegor på onsdag för att de vill tacka av. Fint men känns inte bra just nu. Vill klippa band, men måste å andra sidan behålla kontakter. Viktigt.

Har megaångest och dålig smak i munnen nu. Gick ut med några kollegor efteråt men smet hem efter en timme, mådde för dåligt. Det var för många jag jobbat nära som undvek mig idag. Taskigt. Ensamt.

Kan inte riktigt beskriva känslan men det känns som jag gjort något fel och det kryper i mig av rädsla för det. Vet inte. Vill ta mig ett par veckor fram i tiden med de värsta känslorna bakom mig. Undrar hur.
BlogRankers.com