söndag 19 juli 2009

Bröllopet, del 1

Vilken fantastisk dag. Jag vet inte var jag ska börja, allt var magiskt men vissa saker var lite bättre än andra. Men detta är utan tvekan den bästa dagen i mitt liv och det enda jag är ledsen för är att tiden gick alldeles för fort. Egentligen händer allt för många underbara saker på en och samma gång för att man ska tillåta dem att ske samma dag. Det går liksom inte att ta in alla underbara känslor på en gång.

Men i alla fall, föreberedelserna tror jag att jag börjar med.
Vaknade 7. Kunde inte sova men var ändå väldigt trött. Gjorde inget i fyra timmar. Var sen hos frissan i en och en halv timme och jag blev sjukt nöjd med min frisyr, det blev väldigt snyggt, perfekt som jag hade önskat. Och när jag kom hem ramlade nervositeten över mig. Jag snabbsminkade mig, drack en halv flaska skumpa, hetsrökte och var på toa tusen gånger. Hela jag var pirrig, kunde inte stilla mig. Sen drog vi till båten för fotografering och jag är verkligen glad att vi tog så mycket bilder medan klänningen och håret fortfarande var fint. Det var det inte sen... Vi la sista handen vid dukningen och de andra förberedelserna, och pussades lite under däck. Hela min själ var sockerdricka. Jag var helt dödsnervös och samtidigt väldigt väldigt lycklig.
BlogRankers.com